Modernizacja amorka XCM
Sobota, 10 marca 2012
· Komentarze(0)
|
Modernizacja objęła przede wszystkim obniżenie go o dokładnie 26mm bo tak mi się ucięło spacery z rurek PP ;] A co z robić z wystającymi sprężynami po obniżeniu? Też uciąć ale o 30mm by naprężenie wstępne było jeszcze mniejsze niż poprzednio i uzyskać nieco większy SAG. Elastomer też tniemy, tak aby ostatnie 5mm przed końcem skoku już był zgniatany i tłumił ewentualne dobicie. Ostatecznie mam 80mm skoku, lepszą geometrię w rowerze i bardziej czulszą pracę.
Na teścik pojechał sobie na ściankę śmierci blisko mnie, potem na ogródki działkowe na brzęczkach, wiaduktem kolejowym przedostałem się na drugą stronę Przemszy i przejechałem obok stawków na Wysokim Brzegu. Później singielkiem w stronę Fashion House, i powrót terenem przy S1 do Wysokiego Brzegu oraz prosto do domu.
Amorek nie pracuje jak marzenie, ale jest lepiej niż było, wykorzystuje więcej skoku i wyczuwalnie lepiej się prowadzi po obniżeniu go.
Na teścik pojechał sobie na ściankę śmierci blisko mnie, potem na ogródki działkowe na brzęczkach, wiaduktem kolejowym przedostałem się na drugą stronę Przemszy i przejechałem obok stawków na Wysokim Brzegu. Później singielkiem w stronę Fashion House, i powrót terenem przy S1 do Wysokiego Brzegu oraz prosto do domu.
Amorek nie pracuje jak marzenie, ale jest lepiej niż było, wykorzystuje więcej skoku i wyczuwalnie lepiej się prowadzi po obniżeniu go.