Wrzesień, 2015

Jakżeby inaczej nie jechać na Murcki

Niedziela, 20 września 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Murcki Trials
No właśnie, dziś choć nic nowego nie ćwiczyłem to poczułem, że moje umiejętności rosną. Głównie przez to, że potrafię kontrolować co się dzieje w powietrzu i nie jest to dzieło przypadku czy impulsu, pewność w trakcie dodaje spokoju. Na koniec ciekawe zaskoczenie, choć wheelie w ogóle nie ćwiczę to dziś je próbując nagle idzie to prościej i jadę dalej. Nie wiem jak ale umiejętności z latania przenoszą się na balans i ogólne ogarnięcie roweru.

Krasowska Kępa

Środa, 16 września 2015 · Komentarze(0)
Wracając ostatnio z Murcek gadałem z Bartoszem, dowiedziałem się o tym, że miejscówka na kępie jest mu znana i ostatnio tam działali. Dziś pojechałem sprawdzić jak się tam zmieniło od mojej poprzedniej wizyty.
Początek z małą zmianą, pierwsza hopka została przesunięta odrobinę do tyłu, lekko zaznaczone wybicie przez które można iść sporą prędkością, później po staremu krótka banda w lewo, kawał prostej i usypany mały transfer, niestety krótki że go przelatuję ale lądowanie mimo że na płasko ok. Następnie jak dotychczas lekki skręt w prawo w największa hopkę przed którą jak do tej pory wpada się w gładki dołek, teraz została wydłużona o zbitą z desek płytę przez co koszmarnie wybija w górę. Kolejna zmiana to ścieżka przed kolejnym powiększonym uskokiem, omija teraz drzewko z prawej strony. Pojawiło się również małe wybicie tusz przed wyraźnym pochyleniem terenu na ścieżce.
Ogólnie jest fajniej, ale to kosmiczne wybicie z dołka przez hopkę powiększoną deskami zamieniłbym na długi stolik, ewentualnie transfer bo najazd przed nią jest najbardziej stromy z całej traski i warto by wykorzystać to, że można się dobrze rozpędzić i zaliczyć dłuższy lot niż jebać na płasko.

Do paczkomatu

Wtorek, 15 września 2015 · Komentarze(1)
Zamówienie z rowerowy.com przyszło w mniej niż 48h wliczając w to operację przelewu, działania sklepu i paczkomatów. Sądzę że to bardzo szybko.
Kupiłem sobie pełne rękawiczki oraz tubkę smaru motorex.

Murcki z kamerką

Niedziela, 13 września 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Murcki Trials
Zabrałem ze sobą kamerkę bo właściwie nic konkretnego nie nagrałem gdy byłem z nią kilka miesięcy temu. Standardowo z chestmount oraz mocując na rowerze przy kominie.
Dziś ludzi strasznie dużo, jedni zaraz się zebrali ale została spora grupka stałych bywalców i gości z Gliwic. Powrót przez Lędziny odprowadzając Bartosza i Dominika, spoko się gadało. Dalej w stronę Imielina i terenem do Kosztów, potem asfaltem do domu.

Jaworzno z Robertem

Niedziela, 6 września 2015 · Komentarze(0)
Umówiliśmy się przed 15 przy osiedlu, Murcki sobie podarowaliśmy ostatnio byłem tam bardzo często więc kierunek obraliśmy na Jaworzno. Przez osadniki elektrowni na Łęg, szlakiem do Jelenia. Dalej prosto aż do Autostrady i odbijamy w kierunku wschodnim, prowadzę nas na szutrową drogę na czarnym jaworznickim szlaku do stawów Groble. W połowie tej szutrówki zaczyna padać deszczyk, nieduży ale bardzo nieprzyjemny, momentalnie robi nam się zimno. Przy stawach skręcamy w stronę Byczyny i za momencik wychodzi nawet słońce a deszcz ustępuje, podjeżdżamy na Grodzisko, robimy wokoło jedną singlową rundkę i kierujemy się w stronę domu. Jedziemy przez Bory i lasem przy ogródkach działkowych lądujemy na Starej Hucie, teraz przez Pszczelnik do Podłęża i ponownie kierujemy się w las. Zostaje jeszcze przejechać przez stawki na Łęgu i Wysoki Brzeg.